من اومدم :X
من اومدم :X

واییییییییییییییییی  خدا!بچه ها من باز برگشتم پیشتون

خب بذار با یه متن قشنگ شروع کنم

 

! I die for your height and top .
قربونه قد وبالات !


! Ate my head .
سرمو خورد !


! He has grown a tai l .
دم در آورده !


! On my eyes .
به روی چشمم !


! Light up my homework .
تکلیف منو روشن کن !


! Don;t hit yourself into left Ali Street .
خودت رو به کوچه علی چپ نزن !


?! To my death .
مرگ من ؟!


! I ate the ground and
my father came out .
خوردم زمین، پدرم در اومد !


! Take away the person that washes your dead body .
مرده شورتو رو ببرن !


! Pull your carpet out of the water .
گلیمتو رو از آب بکش !


! I;ll hit you so hard that electricity will pop out of your eyes .
انقدر سفت بزنمت که برق از چشمات بپره !


! His/Her donkey passed over the bridge .
خرش از پل گذشته !


?! What kind of dirt should I put on my head .
چه خاکی به سرم بریزم ؟!


▪ The neighbors chicken is a goose !
مرغ همسایه غازه !


! Marriage is an uncut watermelon .
ازدواج هندونه ای نبریده است !


! Happiness has been hitting you under the belly .
خوشی زده زیر دلت !


! Don;t drop worms .
کرم نریز

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت18:48---8 بهمن 1391
wOw
slm slm aG elnaz ;
chetori dokhtar?
delam tangide bud barat ============================================================ پاسخ:سلام عزیییییییییییییزم منم دلم تنگ شده بود :( خوبم تو خوبی جیگر؟


ساعت14:36---8 بهمن 1391
من که نفهمیدم کی به کیه اما ممنون از دعوتت عزیزم ========================================================= پاسخ: نیلووو منم دیگه الی :|

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 / 11 / 1391برچسب:,

] [ 14:6 ] [ الی... ]

[ ]