دلتنگی هم دارد
دلتنگی هم دارد

امشب دلم برای خیلی چیزها گرفته که شاید از دید تو فرق کند..

تو از زاویه زندگی خود میبینی و من هم از زاویه ی زندگی خود...

فقط نگاهمان و زاویه ی دیدمان فرق دارد.

شاید نباید میگفتم"فقط"،چون همین دو تفاوت در جایگاه خودشان میتوانند خطرناک باشند...

باید درست دید...

حتی اگر زاویه ها فرق کند...

به جای جنگ باهم،نگاه های هم را درک کنیم و بهتر نگاه کنیم...

شاید امشب

دلم کودکی میخواست،بی هوا خندیدن،دید کودکانه میخواهم.

نگاهی که همه چیز را آنطور که بود میدید،نه آنطور که میخواست...یک نگاه صادقانه...

دلم کودکی میخواهد....همان زمانی که نجات زمین زیباترین رویای هر شبم بود...

این روزها رویاها هم تغییر کرده....

دلم دوست داشتن های ساده می خواهد...

همان هایی که وقتی میگفتم الٌلهُمٌَ لِوَلیِکَ الفَرَج از ته قلب بود و با شادی...به خودم به خواسته ام اعتماد داشتم...

اما حالا...

وقتی میگویم هراسانم که آماده نباشم،به خودم اعتماد ندارم...

دلم سادگی کودکانه میخواهد...

همان که سبز بودن برگها،انتهای دریا،آبی آسمان برایش جالب بود و دوست داشتنی...با دیدن ابرها ذوق میکرد...

چه روزهایی شده که دلم برای کودکی خودم هم تنگ شده است...

دلتنگی هم دارد...


 



نظرات شما عزیزان:

سولماز
ساعت23:03---22 مرداد 1391

دلتنگی واسه اون سادگی ها نه برشون می گردونه نه چیزی رو تغییر میده
پس عزیز دلم بیا همین الانم همین حالا هم بچگی کنیم سادگی کنیم و به یاد اون روز ها بخندیم هر چند نا ممکن
-------------------------------------------- نمیشه سولماز ...تو این دنیا اگه بچه باشی،احساستو بچکی میدونن باید بزرگ باشی باید فقط تو خودت بچه باشی:(


mohamad
ساعت13:19---21 مرداد 1391
خوب بود ادامه بدهپاسخ:مرسی:)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 / 5 / 1391برچسب:,

] [ 11:37 ] [ الی... ]

[ ]