واسه دل خودم
واسه دل خودم

خیلی دلم گرفته نمیدونم چمه...

دلم لوس شدن میخواد

ناز کردن

دلم بغل میخواد

دلم همین الان همین امروز یه کم توجه میخواد

نمیدونم امروز چم شده

خیلی این چند روزه کلا دل نازک شدم

اما هیچکی بهم توجه نمیکنه



نظرات شما عزیزان:

منا
ساعت22:28---25 بهمن 1391
سلامممم وبلاگ قشنگی داری خیلی جالبه اجی گلممممم به منم سربزن

nikishaparak
ساعت14:37---25 مرداد 1391
سلام گلم وای چه قدرتو وبت شکلک گذاشتی

اگه بازم خواستی بیا به وب منم سر بزن اون تو هم پر شکلک

بالاخره من در خدمتمپاسخ:مرسی خیلی هم خوب:D


فاطمه
ساعت1:25---25 مرداد 1391
بگم جته الی جان؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کمبود محبته دیگه عزیز دلم! ____________________________________________________________________ پاسخ:نه فاطمه یه چیزی دیگست:D


فرشته
ساعت11:49---23 مرداد 1391
الهـــی
بیا بغله من><
_______________________________________________________________ پاسخ:آخ جون اومدم بخلت:D:X


Mo T
ساعت23:02---22 مرداد 1391


ایهِـــــــــــــــیم

بیا بقل مطی



درد داره :-"

میفهمــــــــم _________________________________________________________________________ پاسخ:مطی بغلم کن:X:D خوبه که میفهمی:Dهیچکی حرف منو متوجه نمیشه:D


الیکا
ساعت23:00---22 مرداد 1391
نبینم غمتو خانوم خانوم خانوما!
من مثه کوه پشتتم! ___________________________________________________________________________ پاسخ:الهی قربون چشم آهوی خودم برم:X


سولماز
ساعت22:58---22 مرداد 1391

هوم این دل عجیب ما رو بازی میده ___________________________________________________________________ پاسخ:کاش فقط بازی میداد:D


*LaRk*
ساعت18:39---22 مرداد 1391
جمع کن خودتو.
لوس!
میگمــــا الی!
بیا بغلم. _____________________________________________________________________________________ پاسخ:اوج دلگیریمه نمیدونم چیکار کنم:(( آخ جون بغل:):X


ساناز
ساعت16:47---22 مرداد 1391

چه سخته در جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن.....
به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن....

اخی الهی اشکالی نداره من بوست میکنم.. _______________________________________________________________________ پاسخ:مرسی عزیزم:-*تو سخترین شرایطم این نوشته هات آروومم میکنه:-*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 / 5 / 1391برچسب:,

] [ 13:29 ] [ الی... ]

[ ]