دل گرفتگی
دل گرفتگی

تو این چند روزه که وبم خراب بود،همش دلم میگرفت نمیدونستم کجا بنویسم

خیلی دلم میگرفت

وقتی تو این وب چه حرفای خودم چه نوشته میذارم،دلم وا میشه

این چند روز نمیدونستم چیکار کنم

فقط شازده آرومم میکرد

این حرف حقیقته که آدم باید گاهی هرچی تو دلشه بنویسه تا خالی شه

خیلی خوشحالم که وبم درست شده

و بیشتر از همه از این خوشحالم که میتونم با حرفام کنارتون باشم

 



نظرات شما عزیزان:

m.akbarizadeh.k
ساعت21:31---2 شهريور 1391
ما هم خوشحاليم كه برگشتي
پاسخ:مرسی:):)


الیکا
ساعت21:11---2 شهريور 1391
به به!
مبارکه بازگشتت!
مونده بودم تا کی باید بیام و ببینم خبری نیست!
البته 2بار بیشتر سر نزدم!:-" _______________________________________________________________________پاسخ:مرسی:-*من اصن عاشق صداقتتم:D


الناز
ساعت11:38---2 شهريور 1391
مرسی فرشته جوونخدارو شکر

فرشته
ساعت11:33---2 شهريور 1391

مام خوشالیم________________________________________________________________________پاسخ:مرسی:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 / 6 / 1391برچسب:,

] [ 11:15 ] [ الی... ]

[ ]