مهم فوری فوری خبر فوری
مهم فوری فوری خبر فوری

خبر فوری :

دوستان من دیگه تو این وب کمتر مطلب میذارم و خوشحال میشم اگه به وب گروهی جدیدی که توش هستم بیاین و بازم با نظراتون باعث خوشحالیم شین

روماک

بعدشنمحتما عضو شین

باشه؟



نظرات شما عزیزان:

ماه فقط مال من نبود
ساعت17:41---3 آبان 1391
سلام گل دختر خوبی وب جالبی داری ........اگر خواستی تبادل لینک کنی خبرم کن منتظرتم........یادت نره.......

ماه فقط مال من نبود
ساعت17:41---3 آبان 1391
سلام گل دختر خوبی وب جالبی داری ........اگر خواستی تبادل لینک کنی خبرم کن منتظرتم........یادت نره.......

ما رو باش
ساعت10:39---7 مهر 1391
کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx / (این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید

الناز
ساعت18:47---15 شهريور 1391
آها راستی من اونجا اسمم النازه...
و تو این وب هم اگه درست شه مطلب میذارم یعنی حذفش نمیکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 / 6 / 1391برچسب:,

] [ 18:40 ] [ الی... ]

[ ]