تولدم مبارک :-"
تولدم مبارک :-"

امروز تولدمه دوستااااااااااااااااااااااااان

وای خیلی روز خوبیه

یه عالمه کادو

یه عالمه تبریک

اصن ذوق مرگیده شدم

تولدم مبارک...ایشالله صدساله شم نه 120 ساله شم

واس خودم یه عالمه آرزوی خوب دارم

این کیک هم تقدیم به خودم

 

 

 

اینم کادویی که به خودم میدم

 



نظرات شما عزیزان:

سولماز
ساعت11:19---20 بهمن 1391
درسته روزش مهمه ولی مهم اینه که تو این ماه این اتفاق قشنگ افتاده
عزیزم همیشه همینقدر خوب و خوشحال باشی


ساعت13:54---12 بهمن 1391

تولدت مبارك عزيزم
تولد زيبا ترين ترانه زندگي من مبارك ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- پاسخ: مرسی عزیزم...الان دارم از خوشحالی گریه میکنم :-* :X


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 / 11 / 1391برچسب:تولدم,مبارک,

] [ 13:39 ] [ الی... ]

[ ]