سرگرمی دیگه...
سرگرمی دیگه...

12 نشانه اینکه عاشق شده اید!

 

1- متن ها و اس ام اس های او را دوباره و دوباره می خوانید.

2- وقتی با او هستید بسیار آهسته قدم می زنید.

3- هر زمان که پیش او هستید، تظاهر به خجالتی بودن می کنید.

... 4- وقتی به او فکر کنید، قلباتان تند تر و تند تر می تپد.

5- زمانی که به صدایش گوش می دهید، بدون دلیل لبخند می زنید.

6- وقتی او را تماشا می کنید، دیگر قادر به دیدن اطرافیانتان نیستید و فقط او را می بینید.

7- شروع به گوش دادن به آهنگهای آرام می کنید.

8- او همه فکر شما می شود.

9- بوی او شما را به وجد می آورد.

10- متوجه می شوید که زمان فکر کردن به او، همیشه به خود لبخند می زنید.

11- حاظرید هر کاری برایش انجام دهید.

12- هنگام خواندن این متن همواره فقط یک نفر در ذهن شما بود. اگر عاشقید نظر بذارین



نظرات شما عزیزان:

samira
ساعت18:12---10 خرداد 1391
الی به تو فکر کردم دیدم همین اتفاقا میفتهپاسخ:دیگه دیگه دلبریه دیگه:D:)))))

sahar
ساعت20:57---9 خرداد 1391
دوسش داشتم قشنگ بود

پاسخ:خودت دوست داشتنی هستی:)


خدیجه
ساعت0:49---9 خرداد 1391
خیلی قشنگ بود عزیزم حقیقته.پاسخ:مرسی...بازم سر بزن:)

الهه
ساعت18:21---8 خرداد 1391
سلام عزیزم!به وبلاگ منم یه سری بزن!خوشحال میشم از کلبه ی غم منم یه گذری کنی!راستی من با اجازت لینک کردم خودمو.شما رو هم توی وبلاگ خودم لینک کردم!حتما سر بزن!!پاسخ:سلام عزیزم...خیلی خوش اومدی :)حتما به وبلاگت سر میزنم:)اشکالی نداره منم باید لینکت میکردم دیگه کارمو آسون کردی:D

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 / 3 / 1391برچسب:,

] [ 16:50 ] [ الی... ]

[ ]