نمیدونم چمه
نمیدونم چمه

خیلی دلم گرفته دارم منفجر میشم...

نمیدونم چرا1واسه چی!اما عجیب دلم گرفته...ول کن ماجراهم نیست....

حتی نمیدونم الان دلم میخواد چی بنویسم فقط الکی دارم مینویسم که خالی شم...

یه مشت حرف پوچ که هیچ اهمیتی ندارن....

راستش اصن دلم نمیخواد چیزی بگم که دوباره از گفتنش پشیمون شم...

دل گرفتگی بیشتر از خورشید گرفتگی نیاز به نماز وحشت داره....چون حداقل موقع خورشیدگرفگی گیج نمیشه...ولی تو گرفتگی مثل الان من اصن نمیدونی داری چی میگی....اصن نمیدونی واس چی داری میگی ...همینطوری میگی و میگی...

مثل هذیون موقع تب میمونه...بد هذیونیه...

.



نظرات شما عزیزان:

mrm
ساعت11:09---20 خرداد 1391
مگه داداشت مرده؟؟؟پاسخ:
پاسخ:خدانکنه :|دیگه دیگه همین که نوشتم خوب شدم:|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 / 3 / 1391برچسب:,

] [ 18:42 ] [ الی... ]

[ ]