من و شازده...
من و شازده...

و اما ادامه ی داستان...

_____________________________________________________________

هرروز به سختی میگذشت برامانگار میخوام جونمو از خودم جدا کنم

"در رفتن جان از بدن،گویند هر نوعی سخن

من خود به چشم خویشتن،دیدم که جانم میرود"

قرار شد بهم یه فرصت دوباره بدیم که بشینیم و عاقلانه و با درنظر گرفتن همه جوانب فکر کنیم

تو اون چند وقت همش ،یعنی هرشب از پنجره ی اتاقم به آسمون بی کران خدا نگاه میکردم...چشم میدوختم به یه ستاره و با خدا حرف میزدم:

_خدایا تو خودت بهم قول دادی..مطمئنم زیرقولت نمیزنی...من توکلم به خودته..میدونم ناامیدم نمیکنی

هرشب انقد با خدا حرف میزدم و گریه میکردم و فکر میکردم تا خوابم میبرد

یه روز گفت:

_خودتو واسه همه چی آماده کردی؟

_آره

_یعنی هرچیزی رو حاضری قبول کنی؟

_آره

_خوبه

_یعنی میخوای بری؟

_هرجور با خودم کلنجار رفتم دیدم نمیشه

_باشه

_گریه که نمیکنی؟

_نه

داشتم مثل ابر بهاری زار میزدمنمیتونستم اشکمو کنترل کنمفکر همه خاطره هادوریشداشت دیوونم میکرد

تا شب یه ریز گریه میکردم

ساعت حدود 3 بود که تو گریه هامیهو شازده اس داد:

_خوابیدی؟

_نه بیدارم خوابم نمیبره

_ناراحتی؟

_باید خوشحال باشم؟

_داری گریه میکنی؟

_آره فقط واسه خالی شدنه نگران نباشمیشه امشب کنارم باشی؟میشه امشب پیشم باشی؟

_آره عزیزمشاید تا آخر عمر پیشت بمونم

_داری شوخی میکنی؟

_نه واسه چی شوخی کنم؟

یهو انگار همه دنیا رو بهم داده باشناشک شوق میریختم

_خیلی دوست دارم شازده

_منم همینطور پرنسس من

فرداش شد و انگار یه روز رویایی باشهخیلی خوشحال بودم

چند روزی گذشت و حرفا زده شدالبته بین من و شازده ها

قرار شد چند سالی بگذره تا هردومون آمادگیه لازمو پیدا کنیم بعد باهم خونمونو بسازیم

با فراموش کردن تمام خاطره های بد،خاطره های خوبی باهم ساختیم و خواهیم ساخت

شازده ای که تا اونموقع با وجود اینکه از ته قلبش دوسم داشت از عاشقی کردن خودداری میکرد،عاشقی کردن رو شروع کرد

هرروز بهتر از دیروز و پر از آرامشهم برای من و هم برای شازده

البته دیگه باید شازده بگه روزاش چجوری میگذره من از دید خودم گفتم

من و شازده یه دنیای جدید رو واسه خودمون ساختیم

من شدم پرنسس اون و اونم شد شازده ی من

به امید خدا میخوایم یه خونه بسازیم که توش محبت و عشق باشه،خدا باشه،یه فکر مشترک باشه

برای خوشبختیمون دعا کنین

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت15:57---15 شهريور 1391
الان من از اول داستان تا اینجا اینجوریم.

دیگه به قول محمدرضا سیبزمینی بی رگیم دیگه.

به اون شازده هم بگو قبل از هر گونه حرکتی یه صحبتی با ما داداشا داشته باشه...:-W

کارش داریم...

در کل همیشه بهترین آرزو ها رو برات دارم آبجی.

_______________________________________________________________________________ پاسخ:داداش خودمی دیگه مرسی:)


Mo T
ساعت9:50---3 شهريور 1391


همونکه خواستم بگی...



گفتم بگم از ابهام در بیای _________________________________________________________________________________ پاسخ:اجازه صادر نشد:D


Mo T
ساعت20:03---27 مرداد 1391


الی بگو .... بدو بدو بدو


ایول بابا

یا میگی یا وبتو منحدم میکنم _____________________________________________________________________________ پاسخ:خب الان منظرین من چی بگم؟:|اینو بگین:|


samira
ساعت19:03---27 مرداد 1391
الی؟ اینا چیه؟ بگم گشت ارشاد به وبت سر بزنه؟ نمیگی اینجا جوون میاد و میره؟ بابا یکم مراعات کن!

صدبار گفتم اینقده ملت رمان نخونین:d.


پاسخ:خدایا شانس بده:| اینم رفیقه ما داریم؟:| چه ربطی به رمان داره؟همش عینه حقیقته:|:D درک نمیکنم چرا فکر میکنین رمانه:|


خدیجه
ساعت17:56---27 مرداد 1391
آخی عزیزم.
از ته دلم واستون آرزوی خوشبختی میکنم. ________________________________________________________________________________________ پاسخ:مرسی خانو خانوما:)


ساناز
ساعت15:07---27 مرداد 1391


روزگــار عجيبي شــده...

حتي وقتي ميخـنديـم

منظـورمـان چيـزه ديگـريست ...!!

پاسخ::|اینم حرفیه:X


m.akbarizadeh.k
ساعت14:58---27 مرداد 1391
تازه داره ميشه مث فيلما

كسي هم دخالت نكنه

قضيه خونوادگيه

منتظر ادامش مي مونم


پاسخ:چرا هیچکس باور نمیکنه داستان واقعیه:D ادامه نداره دیگه:| یعنی داستان ما ادامه داره ها ولی دیگه نوشته نمیشه:D


سولماز
ساعت14:50---27 مرداد 1391

دعا میکنم خوشبختم بشید ایشالا
من الان یکم مبهمم نمیدونم
خیلی داستان قشنگی بود عزیزم تو یه نویسنده ی خوبی _______________________________________________________________________________ پاسخ:مرسی عزیزم:X چرا مبهمی؟ نظر لطفته:)


...
ساعت12:50---27 مرداد 1391
omidvaram khoshbakht beshid.baratoon behtarinaro arezoo mikonam.movazeb ham bashin
پاسخ:مرسی عزیزم:-*


فرشته
ساعت12:45---27 مرداد 1391
الهییییییییییی
خوشبخت بشین ایشالا _____________________________________________________________________________ پاسخ:وای خدا الان میمیرم از خجالت:D مرسی عزیزم:-*


mrm
ساعت12:43---27 مرداد 1391
آیییییییییی نفس کش....

این شازده رو بدین دست من!!!!!

حسااااااام چماق من کو؟؟؟

اون دسته زنجونی قدرت منو بده!!!!!

آییییی!!!!!

بی اذن داداش!!!!!!!

آآآآآآآآییییی......

شازده کووووووووووووو؟

تازه میخواد دعا هم کنم؟؟؟

آخ....

خودتون رو دگیر نکنین کمرم بود شکست!!!!

بد بختمون کردی:-W

--------------

داستان خوبی بود :دی خوشمان آمد

فقط نمیدونم نقش من و حسام و کمیل اینجا چی بود؟؟؟

سیبزمینی بی رگ؟؟؟:دی

تو داستان بعدی ما 3 تا هم باید باشیم :دی
پاسخ:ااااااااااا داداش چرا عصبی میشی؟؟؟ کم منو زدی بس نبود؟:|:D __________________________________ آخه میدونین چیه شما داداشامین خیلی هم کمکم کردین:Xشما تاج سرین:Xولی این داستان شازده بود دیگه:D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 / 5 / 1391برچسب:پرنسس,شازده,پرنسس و شازده,زندگی رویایی,عشق,خوشبختی,

] [ 23:0 ] [ الی... ]

[ ]